Suzuki Lets 110

Suzuki ma mocne wejście w segmencie skuterów 110cc

Wzrost prowadzi do urbanizacji, która z kolei prowadzi do ruchliwych ulic i tętniącego życiem ruchu. Rosnące Indie muszą dotrzeć do miejsc – szybko i bez większego zamieszania. Tutaj wkraczają bezzałogowe skutery – niekwestionowany król bezkonkurencyjnych dojazdów do pracy w naszym kraju. Kiedyś uważano je za rasę umierającą, skutery powróciły.

W rzeczywistości skromne skutery nawet ostatnio zdołały sprzedać motocykle.

Nic dziwnego, że wszyscy pogrążają się w rozwijającym się, pozbawionym narzędzi basenie skuterów. Dobra wiadomość jest taka, że ​​doprowadziło to do fali świeżych, dobrze zaprojektowanych skuterów zalewających nasze rynki. Ostatnim jest Suzuki Let’s. Skuter został po raz pierwszy pokazany uprzywilejowanym mediom na początku tego roku, a wkrótce potem pojawił się na targach Auto Expo 2014.
Suzuki Lets z przodu

Suzuki Let’s to dobrze wyglądająca skuter – kompaktowa, z ostrą stylizacją i minimalną masą ciała. Na nowym skuterze są ślady rodzinnego projektu Suzuki. Ma wyraźną twarz, z unikalnym kształtem reflektora z wyraźnym soczewką, pionową konstrukcją wskaźników i czarnymi zagajnikami pod nimi. Wygląda idealnie, gdy patrzy się z boku. Szczególnie podoba mi się prosta, ale efektywna linia nadwozia i unoszący się panel tylny. Tyle, że wąska konstrukcja panelu odsłania dużą skrzynkę filtra powietrza, która jest trochę obolała. Na szczęście ten skuter Suzuki zyskuje elegancki wydech, który również jest lekko podniesiony, aby połączyć się z ogólną konstrukcją.

Konstrukcja tylnego końca jest równie atrakcyjna i przypomina pysk rekina ze wskaźnikami zachowującymi się jak oczy. Suzuki Let’s to dobrze wykończony skuter, ze wszystkimi szczelinami paneli wyrównanymi do siebie. Dbałość o szczegóły jest również świetna. Weźmy na przykład dużą i płaską deskę podłogową, która została starannie wyrzeźbiona na boku, dzięki czemu nogi jeźdźca wygodnie sięgają ziemi. Nawet sam duży haczyk na torebki znajduje się wygodnie z przodu, blisko kluczyka zapłonu, dzięki czemu jest łatwo dostępny.

Dopasowanie i wykończenie rozdzielnicy jest dobre i działa dobrze, zgodnie z oczekiwaniami japońskiego producenta. Lusterka wsteczne są stylowe i zapewniają dobrą widoczność. Jedyną rzeczą, która nie układa się dobrze na tym nowoczesnym skuterze, jest staroświecki analogowy zestaw wskaźników, który oferuje podstawowe informacje, takie jak prędkość, odo i wskaźnik paliwa. Zegary są jednak dobrze rozplanowane i łatwe do odczytania. Uchwyty i dźwignie dłoni rezonują jakością. Tylny hamulec wyposażony jest również w blokadę, która jest bardzo użyteczna w automatycznym skuterze.
Suzuki Pozwala strzelać akcji

Raz okrakiem, proporcje Suzuki Let są jeszcze bardziej kompaktowe. Ma wyraźne cechy osoby dojeżdżającej, z wyprostowaną pozycją do jazdy, dzięki połączeniu dużego i płaskiego siedziska oraz podniesionej pozycji kierownicy. Byłem zaskoczony, kiedy przekręciłem kierownicę, dotknęło to kolan przeciętnego zbudowanego Indianina, takiego jak ja. Zgadnij, że wyżsi jeźdźcy będą musieli usiąść dalej za siedzeniem, aby uniknąć kontaktu. Fotel jest uspokajająco mocny i będzie wygodny dla jeźdźca i pasażera nawet podczas długich przejażdżek. Dla jeźdźca dostępna jest obszerna przestrzeń na nogi i kolana, a podłoga jest płaska i przestronna. Suzuki oferuje również opcjonalny bagażnik przedni na około 900 Rs.

Wraz z Suzuki Let’s, firma wprowadziła nowy silnik 112,8 cm3, czterosuwowy, jednocylindrowy i chłodzony powietrzem. Podobnie jak jego rodzeństwo, Suzuki Let przenosi moc na tylne koło za pomocą przekładni CVT. Suzuki udało się dopasować moc wyjściową do większego skutera 125cm3 Suzuki Access i Swish, ale przy wyższych obrotach. The Let’s produkuje 8,7 PS mocy przy 7500 obr./min i 9 Nm momentu obrotowego przy 6500 obr./min., Które są szacunkowymi liczbami w indyjskim segmencie automatycznych skuterów.
Suzuki Pozwala na detale silnika

Nowy silnik jest wyposażony w technologię Suzuki Eco Performance (SEP), która zapewnia wiodące w swojej klasie 63 km na testowe warunki, co w rzeczywistości przekłada się na około 45-50 kmpl. Jest to niezwykle wyrafinowane zachowanie, zgodne z reputacją Suzuki polegającą na produkcji dobrze zaprojektowanych i niezawodnych silników. Początkowa reakcja przepustnicy jest dobra i entuzjastycznie skacze naprzód do około 30-35 km / h, ale potem plateau przepływu mocy, eksponując swój słaby środek zakresu. Udaje mu się podnieść tempo o 60 km / h, ale w przeciwieństwie do większego rodzeństwa o pojemności 125 cm3, Let’s czuje dość napięty przelot z prędkością 80 km / h.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *